Θέματα Οδήγησης • Κίνηση με υγραέριο
 |
|
|
Η υγραεριοκίνηση είναι μια επιλογή όλο και περισσότερων οδηγών, λόγω του οικονομικότερου κόστους κατανάλωσης καυσίμου. Στόχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι ως το 2020, τουλάχιστον το 10% των οχημάτων να κινούνται με υγράεριο, αποφέροντας μεγάλη εξοικονόμηση ενέργειας, αλλά και οφελώντας το επιβεβαρυμένο από τη μόλυνση περιβάλλον. |
|
|
|
|
|
|
Το κόστος μετατροπής μπορεί να φτάνει ως και τις 2000ευρώ και η εργασία δεν χρειάζεται παρά λίγες ημέρες. Απαιτείται σχετική άδεια, για την οποία συνήθως μεριμνά το συνεργείο που κάνει τη μετατροπή. |
|
|
Η εξοικονόμηση χρήματος φθάνει ως και το 50%, ή και περισσότερο σχετικά με τη βενζίνη που διαρκώς αυξάνεται, Επιπλέον η υγραεριοκίνηση δεν μολύνει καθόλου το περιβάλλον. |
|
|
Το δίκτυο ανεφοδιασμού είναι σχετικά περιορισμένο, αλλά διαρκώς αυξάνεται. Τα οχήματα ούτως ή άλλως μετά τη μετατροπή διατηρούν τη δυνατότητα κίνησης με βενζίνη και η εναλλαγή μπορεί να γίνει από τον οδηγό ανά πάσα στιγμή. Αν το υγραέριο τελειώσει την ώρα που το όχημα είναι εν κινήσει, η εναλλαγή γίνεται αυτόματα.
|
|
|
Ανάλογα με την εταιρεία του οχήματος, πολλές προσφέρουν κίνητρα για τη μετατροπή με τη μορφή εγγύησης μέσω των δικτύων τους. |
|
|
Πολλές αυτοκινητοωιομηχανίες διαθέτουν ήδη στην αγορά μοντέλα τους που διαθέτουν υγραεριοκίνηση. Τέτοια μοντέλα πωλούνται και στην Ελλάδα. |
|
|
Το σύστημα υγραεριοκίνησης δεν απαιτεί μεγάλο κόστος συντήρησης. Χρειάζεται μόνον αλλαγή φίλτρου περίπου ανά 20.000χλμ. |
|
|
 |